17 Ağustos 2012 Cuma

Arakan Türkiye'den Yardım Bekliyor

Arakan Türkiye'den Yardım Bekliyor!,
Myammar-Bangladeş sınırında yer alan Arakan'da zulüm altında inleyen müslümanlara yardım eden Türkiye'nin tüm dünyada faaliyet gösteren kuruluşlarından biri olan İHH, Türkiye'den gönderilen Ramazan fitrelerini Arakanlı Müslümanlara ulaştırdı. İHH İnsani Yardım Vakfı'nın oluşturduğu yardım seferberliği ile Türkiyeli hayırseverlerin yoğun ilgi gösterdiği Arakan'da, İHH'ya emanet edilen fitreler ihtiyaç sahiplerine teslim edildi. Ramazan ayı ile birlikte fitrelerini Arakan'a göndermek üzere İHH'ya ulaştıran bağışçıların emanetleri ihtiyaç sahiplerine teslim edildi. Toplanan fitreler, bağışçıların istekleri doğrultusunda Müslüman Arakan halkına ulaştırıldı. İHH Acil Yardım Ekipleri Myanmar-Bangladeş sınırındaki çalışmalarını sürdürüyor. Yaklaşık 15 yıldır bölgede çalışmalar yürüten ve bölgeyi yakınan tanıyan İHH ekibi, Myanmar-Bangladeş sınırında ve Bangladeş'ten kaçabilenlerin sığındığı mülteci kamplarında hem gözlem hem de yardım çalışmaları gerçekleştirmeye devam ediyor. Bölgede gıda ihtiyaçlarının yanı sıra su kuyuları da açan vakıf vatandaşların yardımları ile bölgede müslümanlara hayat veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder