16 Ağustos 2012 Perşembe

Açık Öğretim AÖF Bütünleme Sınavı Tarihleri 2012


Anadolu Üniversitesi AÖF Açık Öğretim Fakültesi Bütünleme Sınavı tarihleri belli oldu. 2011-2012 eğitim-öğretim yılı güz dönemi  bütünleme sınavları 08-09 Eylül 2012, bahar dönemi AÖF bütünleme sınavları ise 13-14  Ekim 2012 tarihlerinde yapılacaktır.AÖF Adres, Büro ve Sınav Merkezi Değişiklikleri hakkında: 

Öğrencilerimizin 2011-2012 öğretim yılı güz dönemi bütünleme sınavı için 10 Temmuz 2012 tarihine kadar yaptıkları adres, büro ve sınav merkezi  değişiklikleri geçerli olmakta olup bu tarihten sonra 12 Ağustos 2012 tarihine kadar yapılan değişiklikler 2011-2012 öğretim yılı bahar dönemi bütünleme sınavı için geçerli olacaktır.
Uzaktan eğitim programları güz ve bahar dönemi online bütünleme sınavları 01-02 Eylül 2012 tarihlerinde yapılacaktır.
AÖF Bütünleme sınavı belgeleri öğrencilerin adreslerine postalanmayacaktır. Öğrencilerin sınav giriş belgelerini http://ogrenci.anadolu.edu.tr adresinden veya illerde bulunan AÖF Bürolarından sınavdan önce almaları  gerekmektedir.
İletişim
• Bulunduğunuz ildeki AÖF bürosuna 444 10 26 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.
• http://www.anadolu.edu.tr adresindeki “Açıköğretim” “Büro Hizmetleri” linkinden AÖF bürolarının adreslerine ulaşabilirsiniz.
• E-posta: aofbilgi@anadolu.edu.tr (e-postanıza ad, soyad ve T.C. kimlik numaranızı mutlaka yazınız.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder